Загальні критерії оцінювання учнів початкової школи з навчальних предметів фізкультурної освітньої галузі
Індекс |
Характеристика
результатів навчання |
|||||
Загальні результати навчання |
Результат навчання у
свідоцтві досягнень |
Рівні |
||||
Початковий |
Середній |
Достатній |
Високий |
|||
ФІО1 |
Заняття руховою активністю, фізичною культурою та спортом;
демонстрація рухових умінь та навичок, використання їх у різних життєвих
ситуаціях |
Займається фізичними вправами, збагачує руховий досвід |
Епізодично займається фізичними вправами на уроках фізичної
культури. |
Систематично займається фізичними вправами на уроках
фізичної культури. |
Систематично займається фізичними вправами на уроках
фізичної культури та позакласних заняттях. |
Систематично займається фізичними вправами на уроках
фізичної культури, позакласних та позашкільних формах фізичного виховання. |
Виконує основні
життєво необхідні рухові дії в стандартних умовах. |
Виконує життєво необхідні рухові дії різними способами. |
Виконує життєво необхідні рухові дії з диференціацією їх
параметрів за завданням вчителя (швидше-повільніше, вище-нижче тощо). |
Ефективно виконує життєво необхідні рухові дії різними
способами (зокрема з предметами) у варіативних умовах (зокрема ігрових та
змагальних, з предметами). |
|||
ФІО2 |
Вибір фізичних вправ для підвищення рівня фізичної
підготовленості |
Виконує
фізичні вправи для підвищення рівня фізичної підготовленості |
Розпізнає фізичні вправи для розвитку різних фізичних
якостей. |
Називає фізичні вправи для розвитку окремих фізичних
якостей за зразком учителя. |
Називає фізичні вправи для розвитку окремих фізичних
якостей. |
Визначає фізичні вправи
для гармонійного розвитку фізичних якостей після оцінки учителем фізичного стану учня. |
Констатує
зміни самопочуття під час фізичного вправляння на вимогу вчителя. |
Ініціативно
контролює самопочуття до, під час, після виконання фізичних вправ та оцінює його за відповідними критеріями. |
Ініціативно
контролює самопочуття до, під час, після виконання фізичних вправ та оцінює його за відповідними критеріями.
Володіє об’єктивними (частота серцевих скорочень, частота дихання) способами самоконтролю за власним фізичним станом. |
Ініціативно
контролює самопочуття до, під час, після виконання фізичних вправ та оцінює
його за відповідними критеріями. Володіє декількома прийомами визначення
частоти серцевих скорочень (на скроневій, променевій, сонній артеріях, у місці серцевого поштовху) та способом визначення частоти дихання в
процесі самоконтролю за власним
фізичним станом. |
|||
Демонструє стабільність показників розвитку фізичних
якостей при зниженні окремих. |
Демонструє стабільність показників фізичної підготовленості. |
Демонструє позитивну динаміку показників окремих фізичних
якостей при стабільності інших. |
Демонструє позитивну динаміку показників фізичної підготовленості. |
|||
ФІО3 |
Дотримання правил безпечної і чесної гри, вміння боротися,
вигравати і програвати; усвідомлення значення фізичних вправ для здоров’я, задоволення, гартування характеру, самовираження та
соціальна взаємодія |
Дотримується правил безпечної і чесної гри; вміє
боротися, вигравати і програвати; усвідомлює значення фізичних вправ для
здоров’я, задоволення, гартування характеру; самовиражається та соціально
взаємодіє |
Безініціативно
взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних цілей під час
рухової діяльності за вимогою учителя. |
З урахуванням різних
обставин нерегулярно, але активно взаємодіє з однолітками для досягнення
спільних командних цілей під час рухової діяльності. |
Активно взаємодіє з
однолітками для досягнення спільних командних цілей під час рухової
діяльності незалежно від зовнішніх та внутрішніх обставин. |
Активно та ефективно
взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних цілей під час
рухової діяльності незалежно від зовнішніх та внутрішніх обставин. |
В цілому дотримується
правил безпеки під час рухової діяльності з можливими незначними порушеннями
під впливом емоцій. |
Систематично
дотримується правил безпеки під час рухової діяльності. |
Систематично
дотримується правил безпеки під час рухової діяльності та спонукає до
безпечної поведінки інших учнів. |
Систематично
дотримується правил безпеки під час рухової діяльності, спонукає до безпечної
поведінки інших учнів та ініціює
правила безпеки в конкретній ситуації.
|
|||
Дотримується правил
чесної гри після зауваження учителя чи учнів. |
Дотримується правил
чесної гри після зауваження учителя чи учнів та закликає інших їх
додержуватися. |
Систематично
дотримується правил чесної гри. |
Систематично
дотримується правил чесної гри та спонукає до цього інших. |
|||
Вміє
боротися, але подекуди проявляє пасивність. Гідно поводиться у разі виграшу.
Приймає поразку після бесіди з учителем. |
Вміє
боротися, гідно поводиться у разі виграшу. Приймає поразку після бесіди з
учителем. |
Вміє
боротися, гідно поводиться у разі виграшу чи поразки. |
Вміє
боротися, гідно поводиться у разі виграшу чи поразки та підбадьорює інших. |
Немає коментарів:
Дописати коментар