Критерії оцінювання з фізичної культури в початкових класах

 Загальні критерії оцінювання учнів початкової школи з навчальних предметів фізкультурної освітньої галузі

Індекс

Характеристика результатів навчання

Загальні результати навчання

Результат навчання у свідоцтві досягнень

Рівні

Початковий

Середній

Достатній

Високий

ФІО1

Заняття руховою активністю, фізичною культурою та спортом; демонстрація рухових умінь та навичок, використання їх у різних життєвих ситуаціях

Займається фізичними вправами, збагачує руховий досвід

Епізодично займається фізичними вправами на уроках фізичної культури.

Систематично займається фізичними вправами на уроках фізичної культури.

Систематично займається фізичними вправами на уроках фізичної культури та позакласних заняттях.

Систематично займається фізичними вправами на уроках фізичної культури, позакласних та позашкільних формах фізичного виховання.

Виконує основні  життєво необхідні рухові дії в стандартних умовах.

Виконує життєво необхідні рухові дії різними способами.

Виконує життєво необхідні рухові дії з диференціацією їх параметрів за завданням вчителя (швидше-повільніше, вище-нижче тощо).

Ефективно виконує життєво необхідні рухові дії різними способами (зокрема з предметами) у варіативних умовах (зокрема ігрових та змагальних, з предметами).

ФІО2

Вибір фізичних вправ для підвищення рівня фізичної підготовленості

Виконує фізичні вправи для підвищення рівня фізичної підготовленості

Розпізнає фізичні вправи для розвитку різних фізичних якостей.

Називає фізичні вправи для розвитку окремих фізичних якостей за зразком учителя.

Називає фізичні вправи для розвитку окремих фізичних якостей.

Визначає фізичні вправи  для гармонійного розвитку фізичних якостей після оцінки  учителем фізичного стану учня.

Констатує зміни самопочуття під час фізичного вправляння на вимогу вчителя.

Ініціативно контролює самопочуття до, під час, після виконання фізичних вправ  та оцінює його за відповідними критеріями.

Ініціативно контролює самопочуття до, під час, після виконання фізичних вправ  та оцінює його за відповідними критеріями. Володіє об’єктивними (частота серцевих скорочень, частота дихання) способами  самоконтролю за  власним фізичним станом.

Ініціативно контролює самопочуття до, під час, після виконання фізичних вправ та оцінює його за відповідними критеріями. Володіє декількома прийомами визначення частоти серцевих скорочень (на скроневій, променевій, сонній артеріях, у  місці серцевого поштовху)  та способом визначення частоти дихання в процесі самоконтролю за  власним фізичним станом.

Демонструє стабільність показників розвитку фізичних якостей при зниженні окремих.

Демонструє стабільність показників фізичної підготовленості.

Демонструє позитивну динаміку показників окремих фізичних якостей при стабільності інших.

Демонструє позитивну динаміку показників фізичної підготовленості.

ФІО3

Дотримання правил безпечної і чесної гри, вміння боротися, вигравати і програвати; усвідомлення значення фізичних вправ для здоровя, задоволення, гартування характеру, самовираження та соціальна взаємодія

Дотримується правил безпечної і чесної гри; вміє боротися, вигравати і програвати; усвідомлює значення фізичних вправ для здоров’я, задоволення, гартування характеру; самовиражається та соціально взаємодіє

Безініціативно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних цілей під час рухової діяльності за вимогою учителя.

З урахуванням різних обставин нерегулярно, але активно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних цілей під час рухової діяльності.

Активно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних цілей під час рухової діяльності незалежно від зовнішніх та внутрішніх обставин.

Активно та ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних цілей під час рухової діяльності незалежно від зовнішніх та внутрішніх обставин.

В цілому дотримується правил безпеки під час рухової діяльності з можливими незначними порушеннями під впливом емоцій.

Систематично дотримується правил безпеки під час рухової діяльності.

Систематично дотримується правил безпеки під час рухової діяльності та спонукає до безпечної поведінки інших учнів.

Систематично дотримується правил безпеки під час рухової діяльності, спонукає до безпечної поведінки інших учнів та  ініціює правила безпеки в конкретній ситуації.

 

Дотримується правил чесної гри після зауваження учителя чи учнів.

Дотримується правил чесної гри після зауваження учителя чи учнів та закликає інших їх додержуватися.

Систематично дотримується правил чесної гри.

Систематично дотримується правил чесної гри та спонукає до цього інших.

Вміє боротися, але подекуди проявляє пасивність. Гідно поводиться у разі виграшу. Приймає поразку після бесіди з учителем.

Вміє боротися, гідно поводиться у разі виграшу. Приймає поразку після бесіди з учителем.

Вміє боротися, гідно поводиться у разі виграшу чи поразки.

Вміє боротися, гідно поводиться у разі виграшу чи поразки та підбадьорює інших.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар